CBR lanceert campagne 'Code 95: meer dan een verplicht nummer'

CBR lanceert een nieuwe campagne om beroepschauffeurs bewust te maken van de noodzaak en meerwaarde van Nascholing Code 95. De campagne adviseert beroepschauffeurs dan ook om weloverwogen voor een nascholingscursus te kiezen om zichzelf op die manier te motiveren. Dat moet uiteindelijk de vakbekwaamheid en verkeersveiligheid positief beïnvloeden.

De campagne ‘Code 95: meer dan een verplicht nummer’ moet middels twaalf vragen beroepschauffeurs bewustmaken van het nut van Nascholing Code 95. De vragen gaan over situaties die de beroepschauffeur in het dagelijks leven tegenkomt. Voorbeelden hiervan zijn:
- Voor je neus gebeurt een verkeersongeval. Wat nu?
- Je moet 10% zuiniger rijden. Wat nu?
- Één van je passagiers wordt onwel. Wat nu?
- Je rijstijl is dik in orde. Je leefstijl verre van. Wat nu?

Nascholing Code 95 in één week
Wil je zelf het antwoord op deze vragen kunnen geven? Bekijk dan ons actuele aanbod Nascholing Code 95-cursussen. Ook Nascholing Code 95 binnen één week behoort tot de mogelijkheden. Nieuwsgierig geworden? Neem dan direct contact met ons op voor meer informatie. De gehele campagne is hier te bekijken.