Klachtenprocedure

Een klacht indienen

Het kan gebeuren dat u niet naar behoren bent behandeld door DON Opleidingen. Wij bij DON Opleidingen willen graag van onze klanten en/of contacten leren. Daarom kunt u gebruikmaken van de klachtenregeling.

Hoe dien ik een klacht in?
Wanneer u een klacht heeft over DON Opleidingen kunt u deze schriftelijk, telefonisch of via Whatsapp indienen. Bel naar 0174 623 030 of vul het klachtenformulier aan de linkerzijde van de pagina in (zie ‘Klachtenformulier’) en stuur deze naar info@donopleidingen.nl. Liever een klacht via Whatsapp indienen? Stuur dan uw beklag naar 06 286 60 871 (BE, C, CE, D, T) of 06 286 60 870 (AM, B, A). Wij nemen uw klacht zo spoedig mogelijk in behandeling.

Mocht u niet in staat zijn uw klacht schriftelijk in te dienen, dan kunt u uiteraard uw klacht bij de balie van DON Opleidingen indienen.

Klachtenprocedure
Aan de linkerkant van deze pagina vindt u een knop met ‘Klachtenprocedure’, in dit bestand vindt u een uitgebreide omschrijving van de klachtenprocedure.