Klachtenprocedure

Een verbeterpunt indienen

Het kan gebeuren dat u niet naar behoren bent behandeld door DON Opleidingen. Wij bij DON Opleidingen willen graag van onze klanten en/of contacten leren. Daarom kunt u gebruikmaken van de verbeterpuntenregeling.

Hoe dien ik een verbeterpunt in?
Wanneer u een klacht heeft over DON Opleidingen kunt u deze schriftelijk, telefonisch of via Whatsapp indienen. Bel naar 0174 623 030 of vul het formulier aan de linkerzijde van de pagina in (zie ‘Klachtenformulier’) en stuur deze naar info@donopleidingen.nl. Liever een verbeterpunt via Whatsapp indienen? Stuur dan uw beklag naar 06 286 60 871 (BE, C, CE, D, T) of 06 286 60 870 (AM, B, A). Wij voeren uw verbeterpunt zo spoedig mogelijk door.

Mocht u niet in staat zijn uw verbeterpunt schriftelijk in te dienen, dan kunt u uiteraard uw klacht bij de balie van DON Opleidingen indienen.

Klachtenprocedure
Aan de linkerkant van deze pagina vindt u een knop met ‘Klachtenprocedure’, in dit bestand vindt u een uitgebreide omschrijving van de klachtenprocedure.

Reviews
Wij verzamelen reviews via het platform van klantenvertellen. Alle beoordelingen worden gecontroleerd op echtheid. Zo weet je zeker dat de reviews die je hier leest afkomstig zijn van echte leerlingen en cursisten. Na het volgen van een opleiding of cursus nodigen we al onze leerlingen en cursisten uit om een beoordeling achter te laten. Als niet zeker is dat een review afkomstig is van een leerling of cursist die iets heeft gekocht dan vraagt klantenvertellen om een aankoopbewijs. Zo voorkomen we nepreviews. Als een review wordt geplaatst nadat producten of diensten gratis zijn geleverd of er sprake was van een betaalde samenwerking, dan wordt dit duidelijk vermeld. Meer informatie hierover vind je op de reviewpagina van klantenvertellen.